Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново проблем с алфата - Антифриз?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    По принцип отварят напълно на 88°С и си поръчал точно него, не си сбъркал.
    .. .... до колкото си спомням, едните са на 82 другите на 88
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Доколкото съм запознат, има 2 вида термостати.
    Термостата винаги е бил само един вид и температурата, която е означена върху него, е температурата му на сработване. Демек от там нагоре започва да регулира, а не е отворил напълно на 88 градуса.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Мдаа.. нещо не съм се изразил правилно, понеже до 88гр. маркуча към радиатора е студен, после започва да се затопля и т.н.
      Мерси за поправката.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • Здравейте , оправих термостата .. доста неудобен ремонт е .. мога ли да попитам как датчика на самия термостат регулира и гориво подаването... защото сега колата като, че ли тръгна по-добре , дори и студена ... самия датчик информация до ЕКУ-то ли подава .. аз си мисля че само стрелката вътре управлява , защото си работеше и стария датчик на стария термостат

        Comment


        • Температурният датчик е пряко свързан към ECU - то на мотора. То регулира сместа на базата и на тази информация. На свой ред ECU - то "съобщава" измерената температура на боди компютъра и на таблото.
          Всеки датчик има специфична характеристика (зависимостта на изходния му сигнал от температурата). Може да се изпадне в ситуация в която изходните сигнали на 2 различни датчика съвпадат за дадена температура, но се разминават за други. Това би могло да обясни, защо температурата привидно е отчитана коректно на таблото, но информацията от датчика не е била коректна особено за температури, които са извън обхвата на скалата в купето.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Температурният датчик е пряко свързан към ECU - то на мотора. То регулира сместа на базата и на тази информация. На свой ред ECU - то "съобщава" измерената температура на боди компютъра и на таблото.
            Всеки датчик има специфична характеристика (зависимостта на изходния му сигнал от температурата). Може да се изпадне в ситуация в която изходните сигнали на 2 различни датчика съвпадат за дадена температура, но се разминават за други. Това би могло да обясни, защо температурата привидно е отчитана коректно на таблото, но информацията от датчика не е била коректна особено за температури, които са извън обхвата на скалата в купето.
            Ясно разбрах , в случая стария датчик ще го изхвърлям .. мислех да го оставям за резерва ...

            Comment


            • Не го изхвърляй, пази си го.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment

              Working...
              X